På vej hjem fra arbejde tog jeg lige et smut i en forretning med brugte bøger. Jeg elsker sådan nogle forretninger, og jeg havde så svært ve...

Loppefund

På vej hjem fra arbejde tog jeg lige et smut i en forretning med brugte bøger. Jeg elsker sådan nogle forretninger, og jeg havde så svært ved at komme ud derfra igen. Men ud kom jeg, og jeg havde fire smukke bøger med mig. 

Jeg købte "Lovs is a Special Way of Feeling" af Joan Walsh Anglund. Det er en lille fin bog med de sødeste illustrationer. "Arthur and George" af Julian Barnes kom også med mig hjem. Derudover købte jeg "Drømmefakultetet" af Sara Stridsberg, som vandt Nordisk Råds Litteraturpris i 2007. Til sidst blev jeg også nødt til at købe "How Language Works" af David Crystal, fordi det er min store passion og min hverdagsbeskæftigelse. 

Jeg skal nok viser jer bøgerne enkeltvist efterhånden, som jeg får dem læst. 


 


5 kommentarer:

  1. Sikke nogle fine bøger! "Love Is a Special Way of Feeling" ser virkelig sød og smuk ud! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det tænkte jeg netop også! Hvor er den dog yndig!

      Slet
    2. Jeg var også helt solgt, da jeg så den - den måtte bare komme med mig hjem! :)

      Slet
  2. Hvor er det virkelig nogle fine bøger, du har fundet :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. Jeg glæder mig også til at kigge nærmere på dem :)

      Slet

Leveret af Blogger.
Mit billede
Jeg er 26-årige Louise, som bor og studerer i Aarhus. Som det fremgår af bloggens titel elsker jeg det fiktive univers. På bloggen vil jeg anmelde bøger og film og dele glæder og frustrationer ved selv at skrive tekster og opfinde et fiktivt univers. Jeg håber, I vil blive inspireret af at læse med, og jeg vil meget gerne modtage jeres spørgsmål og kommentarer.